-
KLACHTENPROCEDURE
Klachtenprocedure
Klachten, daar houden we niet van. Maar als er iets misgaat, lossen we het graag goed voor u op.
Klacht? Neem contact met ons op
Het kan voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij raden u aan om een klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@zorgtrainers.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing? Meld het bij
webwinkelkeur.nl/geschil
Online geschilbeslechting (EU)
Consumenten in de EU kunnen ook gebruikmaken van het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform vindt u via:
ec.europa.eu/odr
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, mag u deze daar deponeren.
Onze contactgegevens
De Zorgtrainers / AED-webshop
Welpenheuvel 20
5425 PL De Mortel
T.a.v. klachtencommissie
Wat gebeurt er met uw klacht?
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u een bevestiging van ons.
Wij streven ernaar uw klacht binnen 14 dagen te beantwoorden. Mocht dat niet lukken, dan brengen we u daarvan op de hoogte en geven we aan wanneer u wél een inhoudelijk antwoord kunt verwachten.
Niet tevreden over de afhandeling?
Bent u niet tevreden over onze afhandeling? Dan kunt u contact opnemen met Stichting Webshop Keurmerk, waar AED-webshop bij is aangesloten.
Ook dan kunt u opnieuw gebruikmaken van het ODR-platform van de Europese Commissie, mits uw klacht nog niet elders in behandeling is.