Foto

Klachten, daar houden we niet van. Dat gaan we voor u oplossen.


Beste Klant,

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. 
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via  e-mail aan ons door te geven.
Wij preferen e-mail maar u kunt uiteraard ook uw klacht doorgeven via reguliere post en/of  telefonisch.

Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.



Onze gegevens:


 

De Zorgtrainers  /   AED-webshop

Bolsiusstraat 22

5666 TR te Geldrop

T.a.v.  klachtencommissie 

 




Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u niet tevreden zijn over de afhandeling van uw klacht dan kunt u contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar AED-webshop bij is aangesloten.



| Meer