Klachtenprocedure

Klachten, daar houden we niet van. Maar als er iets misgaat, lossen we het graag goed voor u op.

Klacht? Neem contact met ons op

Het kan voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij raden u aan om een klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@zorgtrainers.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing? Meld het bij 
webwinkelkeur.nl/geschil

Afbeelding klachtenprocedure

Online geschilbeslechting (EU)

Consumenten in de EU kunnen ook gebruikmaken van het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform vindt u via:
ec.europa.eu/odr

Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, mag u deze daar deponeren.

Onze contactgegevens

De Zorgtrainers / AED-webshop
Welpenheuvel 20
5425 PL De Mortel
T.a.v. klachtencommissie

Wat gebeurt er met uw klacht?

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u een bevestiging van ons.

Wij streven ernaar uw klacht binnen 14 dagen te beantwoorden. Mocht dat niet lukken, dan brengen we u daarvan op de hoogte en geven we aan wanneer u wél een inhoudelijk antwoord kunt verwachten.

Niet tevreden over de afhandeling?

Bent u niet tevreden over onze afhandeling? Dan kunt u contact opnemen met Stichting Webshop Keurmerk, waar AED-webshop bij is aangesloten.

Ook dan kunt u opnieuw gebruikmaken van het ODR-platform van de Europese Commissie, mits uw klacht nog niet elders in behandeling is.