Klachten, daar houden we niet van. Dat gaan we voor u oplossen.
Beste Klant,
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via e-mail aan ons door te geven.
Wij preferen e-mail maar u kunt uiteraard ook uw klacht doorgeven via reguliere post en/of telefonisch.
Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
De Zorgtrainers / AED-webshop
Welpenheuvel 20
5425 PL De Mortel
T.a.v. klachtencommissie
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u niet tevreden zijn over de afhandeling van uw klacht dan kunt u contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar AED-webshop bij is aangesloten.